DoubleA Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er på jakt etter en god pc til 4500kr Max som jeg kan bruke som skole pc, netflix å normal bruk, noen linker eller forlag? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Foreslår denne: https://www.dustinhome.no/product/5010802328/thinkpad-e540 Lenke til kommentar
Frost. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Kjøp den ASAP mens den er på tilbud. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kjøpkjøpkjøp!!! Super PC og pris nå som den er på tilbud, tilbudet går ut idag. Vær rask! Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er enig i at det er et godt kjøp, men synes ikke det er så ekstremt tilbud. For 300kr mer får man samme maskin bare med i5 og tradisjonell snurredisk. Og prisen har jo vært omtrent uendret siden begynnelsen av desember. Hvordan vet du at tilbudet går ut i dag? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Oops, jeg sitter ved mobilen (som veldig få sider er tilpasset til...) Jeg antok at det gikk ut, pardon me. Jeg må slutte å sitte ved mobilen, får aldri hele sannheten og kommer ofte i slike situasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå