RuneK Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 En trygg hand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kreativt og enkelt - sjarmerende (er du blitt bestefar?) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Støtter Rolf Magnes vurdering. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Så koselig! Smelter mammahjertet mitt! Litt småpussig at det ser ut til at voksenhanda bare har fire fingre? ...men det kan jo hende det.. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Kreativt og enkelt - sjarmerende (er du blitt bestefar?) Takker Rolf. Bonus bestefar er vel det det kalles Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Støtter Rolf Magnes vurdering. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Takker for det Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Så koselig! Smelter mammahjertet mitt! Litt småpussig at det ser ut til at voksenhanda bare har fire fingre? ...men det kan jo hende det.. Hei Helene Kjekt du likte dette. Skal nok være fem av dem ja Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Varmt s/hv bilde (hvis det er noe som kan kalles det) Godt fanget med fint lys, skarphet og komp. Varmer et bestefarhjerte:-) Blir nesten misunnelig, for mine er neste 2000 km unna..... Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Varmt s/hv bilde (hvis det er noe som kan kalles det) Godt fanget med fint lys, skarphet og komp. Varmer et bestefarhjerte:-) Blir nesten misunnelig, for mine er neste 2000 km unna..... Hei Takker for kommentaren Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg