Spartapus Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Helt enig med skribenten her, ikke bare når det gjelder WoW men MMO generelt. Jeg spilte faktisk enda kortere før jeg forstod at dette ikke var for meg. Det blir et rent tidssluk; jeg må ha en målstrek jeg kan krysse og si at jeg er ferdig, helst før det er gått flere måneder. Jeg synes imidlertid ikke det sosiale er noe som veier opp; noe av det deilige med å spille er å kunne være i fred for den generelle dumskapen der ute i en stakket stund. Jeg liker disse "prøver ting de ikke liker" artiklene. Fortsett med flere - det er moro og interessant lesing! Enig. Dette er den beste artikkelserien deres. Av en eller annen grunn blir det mye mer interessant når skribentene er ute av sitt element, kanskje fordi det blir mer av et utenfra-og-inn-perspektiv og tvinger frem en del refleksjoner som man ikke gjør seg hvis man bare spiller det man er komfortabel med. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Glad jeg slutta med WoW, ikke verdt penga eller tiden mtp at det er et spill med gated content og designed time sink. Spilte det i 8 år, aldri har jeg vært borti et værre spill da Cata ble released, rated BGs skulle liksom fikse premade 1 time + queues, men alt det gjorde var å gi de i toppen der vi spilte lenger queues og de i bånn kortere queues pga, nei takk, holder meg til competitive games. Har brukt over 24 000 på playtime i WoW, rett og slett kasta penger i dass siden spillet er så alt for casual, var bedre i vanilla da det var ordentlig konkurranse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Glad jeg slutta med WoW, ikke verdt penga eller tiden mtp at det er et spill med gated content og designed time sink. Spilte det i 8 år, aldri har jeg vært borti et værre spill da Cata ble released, rated BGs skulle liksom fikse premade 1 time + queues, men alt det gjorde var å gi de i toppen der vi spilte lenger queues og de i bånn kortere queues pga, nei takk, holder meg til competitive games. Har brukt over 24 000 på playtime i WoW, rett og slett kasta penger i dass siden spillet er så alt for casual, var bedre i vanilla da det var ordentlig konkurranse. Wow, 24 000 timer på 8 år? 3000 timer i året? AtW Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Glad jeg slutta med WoW, ikke verdt penga eller tiden mtp at det er et spill med gated content og designed time sink. Spilte det i 8 år, aldri har jeg vært borti et værre spill da Cata ble released, rated BGs skulle liksom fikse premade 1 time + queues, men alt det gjorde var å gi de i toppen der vi spilte lenger queues og de i bånn kortere queues pga, nei takk, holder meg til competitive games. Har brukt over 24 000 på playtime i WoW, rett og slett kasta penger i dass siden spillet er så alt for casual, var bedre i vanilla da det var ordentlig konkurranse. Wow, 24 000 timer på 8 år? 3000 timer i året? AtW 24000 timer. Må nesten la det synke inn litt. Tjuefiretusen timer. Det er 8 timer om dagen i gjennomsnitt i over 3000 dager. Det tilsvarer over 11 år med arbeid dersom man arbeider 8 timer om dagen. Med en lønn på feks 350 000kr i året tilsvarer all denne tiden nesten 4 millioner kroner i inntekt. Jeg trodde jeg spilte mye med mine ca 250 timer i året. Endret 4. november 2015 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå