Tønne Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei. Jeg lurer på noe som jeg ikke finner så mye info om. Jeg lurer på om det er verd pengene å kjøpe en AMD fx 8350 cpu når jeg allerede har en phenom ii x6 1090t cpu. Er det noe å hente innen gaming? Leser litt forskjellige svar rundt på nettet. Er det noen som har litt peiling på dette feltet? Ikke kom å si at jeg bør kjøpe en inter cpu istedet, da hovedkortet mitt passer bare for amd og budsjettet holder ikke til å bytte ut det også. Gpu som står i er et gtx 770 om det skulle være nyttig Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Om du ser her er det ein som har samanlikna desse to. Du kan frå ein boost i forskjellige spel på ca 3-20% avhengig av spel. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 En x6 1090t burde du klare å selge for noe mellom 600 og 900 kr med litt flaks. Greit om man er på budsjett. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Takker for svar Var ganske lite å hente der synes jeg i forhold til prisen, med mindre jeg kan få solgt den som nevnt over. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Takker for svar Var ganske lite å hente der synes jeg i forhold til prisen, med mindre jeg kan få solgt den som nevnt over. Det er for lite å hente ytelsesmessig i forhold til prisen du betaler for å oppgradere. Like greit å gå litt opp i budsjett og gå for Intel med en gang. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Sitter selv på en 1090T og synest den fremdeles holder med i svingene etter moderat overklokking (3.73Ghz og noe greier) og nytt skjermkort (Asus 290X OC). Kjører f.eks Battlefield 4 akseptabelt på ultra. Endret 8. februar 2015 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå