Jego Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg tror vel at det ikke er umulig at det er russiske soldater inne i de østlige deler av Ukraina, men reagerer likevel på president Porosjenkos opptreden nå nylig der han viser fram flere russiske pass som bevis på at det er russiske soldater i Ukraina. Hvorfor har de russiske soldatene tatt med seg pass når de gikk inn i Ukraina på hemmelig oppdrag? Trengte de det for å komme inn? Er dette dagens nye krigføring? " Kjære medsoldater. I dag skal vi invadere Utopia. Husk å ta med pass!" Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tipper de trenger det for å komme UT. Det ville jo vært kjipt å sitte fast på ukrainsk side og ikke slippe forbi grensekontrollen når du har drevet med væpnet virksomhet... Det siste jeg ville forventet å finne på dem er ihvertfall militær ID. Lenke til kommentar
Terjetj Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er enig i at det høres litt enkelt ut å dra frem noen pass mens man påstår at det er russiske soldater i landet. Antar at siden Russland prøver å få oss til å tro at de ikke har noe med det å gjøre, så sender de ikke soldatene sine ut med pass. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 [...] så sender de ikke soldatene sine ut med pass. Men hva tror DU de sender de ut med? Medlemskort i Mikke Mus klubben? Russisk vernepliktsbok? Hadde jeg vært russisk soldat i Ukraina hadde hvertfall jeg tatt med alle papirer jeg hadde som ville øke muligheten for å komme tilbake til Russland. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 ... men reagerer likevel på president Porosjenkos opptreden nå nylig der han viser fram flere russiske pass som bevis på at det er russiske soldater i Ukraina. Det beviser neppe noe annet enn at Porosjenkos har lagt hendene på russiske pass. Om han hadde lagt hendene på noen russiske soldater, eller bedre noen offiserer, hadde det vært litt mer troverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå