Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Dagen lille skeive V Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Godt utsnitt og kameravinkel dette! Likte det. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Flott dette Ragnar!! Tenkte et llite kutt på venstre side jeg for å stramme det litt opp. Inn til der planken begynner. Bare min smak da;) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Godt utsnitt og kameravinkel dette! Likte det. Takk for hyggelig kommentar Helene! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Flott dette Ragnar!! Tenkte et llite kutt på venstre side jeg for å stramme det litt opp. Inn til der planken begynner. Bare min smak da;) Hilsen Tove Takk for kommentar og for ditt gode forslag til kutt. Kan nevne at jeg kuttet litt på vestre side for ikke å få hjørnet på bygningen helt i kant. Lot det derfor bli lutt luft før list/bord. Men å la bordet gå ut i billedkanten er nok ikke så dumt det. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Bra. Aage Og takk for det. Skj Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Artig bilde med fint perspektiv Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Artig bilde med fint perspektiv Takk for din tilbakemelding Rolf Magne! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ett artig bilde. En får jo bare håpe at døren er godt låst og sikret på innsiden Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Ett artig bilde. En får jo bare håpe at døren er godt låst og sikret på innsiden Mvh. Rolf Ja det håper jeg også. Takk for kommentar Rolf. Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Når du får sparken i IS, viser de deg døra...... Morsom og godt fanget:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Når du får sparken i IS, viser de deg døra...... Morsom og godt fanget:-) Ikke utenkelig nei. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg