PaulieMan75 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Stormen Ole Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ikke mye å sette fingeren på her, synes det er virkelig vakkert! En kunne kanskje tatt et lite kutt i toppen og fjernet de lyse partiene av skyene som går ut i kanten? Nydelige skyer forresten! Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Takk Rolf Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Takker Helene - har forsøkt å beskjære bildet i ulike retninger, men finner at jeg mister noe som jeg vil ha med uansett hvilken retning jeg forsøker meg på.....kanskje kvadratisk? Prøver videre jeg og legger eventuelt ut versjon 2 hvis jeg får fram noe jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kjempefint bilde. Ville kanskje foreslå 16:9 utsnitt, eller noe i den duren, og beskjere bort det som er over det første laget med skyer slik at "horisonten" havner i øverste tredjedel av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg