Gerusama Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Her hatt problem i det siste med ytelsen i de fleste spill. Ut2k3 gir ca. 60 fps, uansett hva kvalitet jeg har på grafikk/teksturer. Halflife går også noe hakkete. Problemet starta etter at jeg reinstalla winxp. Brukte win2k før. Har prøvd alt fra reinstall av os til nye nforce drivere og cat 3.7/3.8. Deaktivert agp8x og fast write funka heller ikke. Noen forslag på hva som kan være feil? A7N8X Deluxe XP 2800+ m/1500 mb Twinmos cl2 ram Hercules Radeon 9800 Pro 128 WD Raptor 10krpm sata Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 prøv med omega driverne og se om problemet fortsatt er der. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg vil tro at problemet er at noe gammelt "rusk" ligger igjen. Reinnstallere XP eller drivere hjelper absolutt ingenting hvis du ikke får fjernet det gamle rusket først. Den absolutt sikreste måten er å formatere HD og så innstallere XP på nytt. Å installere ett oprativsystem oppå et annet er ikke å anbefale. Har du forsøkt å fjerne alt av grafikkdrivere før du innstallerte disse på nytt? Hvis ikke, kan det være løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå