bo1e Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er på utkikk etter en noenlunde liten radio. Sånn omtrentlig størrelse som Tivoli og denslags. Gjør ikke noe om den er littegranne større, men ikke noe voldsomme greier. Hva er bra av den slags nå til dags? Ser Tivoliene går for noen få hundrelapper på finn. Finnes det noe som kan konkurrere med dem på pris og lyd? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ville kanskje vært skeptisk til finn radioene. De uten DAB+ blir jo så å si ubrukelige om ett par års tid. De som er avantert med DAB, er det da eldre versjon med DAB eller med DAB+? Førstnevnte er også ikke fungerende da det ikke er kompatibelt med DAB+ som er standarden i dag. Personlig ville jeg valgt Sonos Play 1 eller 3, og brukt internettradioen der. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Hadde jeg vært ute etter å bruke tusenvis av kroner, så hadde jeg ikke vært uenig. Men jeg tenker mer å bruke noen få hundrelapper. Om et par år når FM slukkes så er forhåpentligvis utvalget blitt bedre og prisene blitt lavere på gode dabradioer. Å bruke 200 kr nå på en tivoli model one, som er en helt okei radio, ser jeg ikke på som noe nevneverdig stort tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå