vestfold94 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Var bare noen dager siden jeg fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat fra statoil. men siden folk har kommet inn til intervju så ser det litt mørkt ut. Noen som har vært inne på intervju som har søkt industrimekaniker ? og som ikke er fra bergensområdet ? Lenke til kommentar
vestfold94 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Var bare noen dager siden jeg fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat fra statoil. men siden folk har kommet inn til intervju så ser det litt mørkt ut. Noen som har vært inne på intervju som har søkt industrimekaniker ? og som ikke er fra bergensområdet ? Lenke til kommentar
mb4045 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier. Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju? Lenke til kommentar
mattis93 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Angående COPNO, Står fortsatt søknad status secondary review. Og har noen av dere som ble innkaldt vært inne og fått noe nærmere svar? Vil tru att når da står secondary review so er du desverre ikkje komt lenger, dei skulle komme med svar før påskeferien til meg og vil tru dei andre og :O Conoco tar bare inn til en intervjufase har jeg blitt fortalt, så løpet er nok kjørt der ja. Dere hadde vell rett på en eller annen måte, Fikk avslag på som industrimekaniker. Vil nok tro jeg får avslag på Kranfører og NDT, Så Gratulerer til den som fikk jobbene og lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Angående COPNO, Står fortsatt søknad status secondary review. Og har noen av dere som ble innkaldt vært inne og fått noe nærmere svar? Vil tru att når da står secondary review so er du desverre ikkje komt lenger, dei skulle komme med svar før påskeferien til meg og vil tru dei andre og :O Conoco tar bare inn til en intervjufase har jeg blitt fortalt, så løpet er nok kjørt der ja. Dere hadde vell rett på en eller annen måte, Fikk avslag på som industrimekaniker. Vil nok tro jeg får avslag på Kranfører og NDT, Så Gratulerer til den som fikk jobbene og lykke til! Fått avslag selv, triste greier. Påbygg neste dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier. Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju? Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse. Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt. Endret 17. mars 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
mattis93 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier. Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju? Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse. Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt. Sto selv med gode referanser og tidligere erfaring og turer i offshore, og med en del kurs. Så vil jeg si meg enig at det systemet dem bruker var meget rotete av seg å til å være bruker vennelig. Er du sikker på det er bare 1 inntak? det ser jo ut som bare Industrimekaniker inntaket er ferdig for denne gang, så har du NDT og kranfører enda som ikke er ferdig som jeg forstår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier. Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju? Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse. Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt. Sto selv med gode referanser og tidligere erfaring og turer i offshore, og med en del kurs. Så vil jeg si meg enig at det systemet dem bruker var meget rotete av seg å til å være bruker vennelig. Er du sikker på det er bare 1 inntak? det ser jo ut som bare Industrimekaniker inntaket er ferdig for denne gang, så har du NDT og kranfører enda som ikke er ferdig som jeg forstår. Conoco sitt er jeg 99% sikker er kun 1 inntak, jeg kjenner personer som har fått tilbudt læreplass forrige uke. Da mener jeg ikke kun intervju, men direkte læreplass. Statoil er det mulig det er inntak til, men det er sterkt tvilsomt. Eneste jeg vet er at de har en kjønnskvotering samt en slags skole kvotering, de "må" ta inn så og så mange jenter og kan maksimalt ta et visst antall fra hver skole. Merkelige greier spør du meg. Lenke til kommentar
Kjakan97 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Flere som har fått tilbud av ConocoPhillips om læreplass? Lenke til kommentar
Jonasnilssen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Flere som har fått tilbud av ConocoPhillips om læreplass? Jepp, ble oppringt tidligere i dag! Kontrakt er på vei, og jeg sitter i lykkerus Lenke til kommentar
sagflis1 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Noen som har fått tilbud fra statoil? Lenke til kommentar
Jonjoh29 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jepp, fikk idag:) Gullfaks C Lenke til kommentar
ChrEM9 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Fikk av Statoil på tirsdag! Mongstad 1 Lenke til kommentar
torlf Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 har dere fått tilsendt kontrakt? Lenke til kommentar
Low'n'Slow1 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jepp, fikk idag:) Gullfaks C Gullfaks c er en fin plass å være. Er selv på 2. året som industrimekaniker-lærling på gullfaks c Velkommen Lenke til kommentar
Lærling2016 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hei Er det noen som har blitt kalt inn til intervju(2016) som søkte på industrimekanikerfaget hos Statoil? Har hørt om folk som skal på intervju, men de skal på prosess, kran osv.. Lenke til kommentar
Lærling2016 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Er det noen som har hørt noe fra Statoil angående lærlingintervju i 2015? Hei Er det noen som har blitt kalt inn til intervju(2016) som søkte på industrimekanikerfaget hos Statoil? Har hørt om folk som skal på intervju, men de går prosess, kran osv.. Lenke til kommentar
vestfold94 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er det noen som har hørt noe fra Statoil angående lærlingintervju i 2015? Hei Er det noen som har blitt kalt inn til intervju(2016) som søkte på industrimekanikerfaget hos Statoil? Har hørt om folk som skal på intervju, men de går prosess, kran osv.. Har ikke hørt noen ting ennå... Lenke til kommentar
Lærling2016 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Frykter at toget har gått.. Men er det ingen som har hørt noe angående Insustrimekanikerlærling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå