TorsteinHiA Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hei. For noen måneder siden kjøpte jeg en tassimo t20 kapselmaskin. Helt siden den var ny har alle kapsler fått en dårlig smak. Jeg har prøvd: coop kaffe, freia kakao, suckhard, og en annen kaffe. Alle har en dårlig smak. Jeg har sett på annmeldelsene På kakaoen og kaffeen og der har det nesten blitt favoritten for andre men for meg så maker alle forferdelig og det er alle i familien enige om. Kan det være en feil med maskinen eller er det bare sånn? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Prøv å lag det manuelt med samme råvarene. Det burde vel kunne si noe maskinen ? Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er bare Evergood Classic som smaker godt på Tassimo-maskinen. Prøv den (y) Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg får prøve Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kapselkaffe er generelt noe ræl etter min mening. Er det fin første erfaring med kapsel eller er det spesifikt denne maskinen som gjør at det smaker rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå