AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hei Ja, som tittelen sier så lurer jeg på om jeg kan bruke silikonbasert glidemiddel og gå ned på damen etterpå? Jeg har lest litt rundt og det står ganske mye motstridende så jeg tenke jeg kunne spørre om noen hadde erfaringer å komme med.Jeg ville jo regne med at det burde gå bra mtp. hvor det brukes ellers. Det står forøvrig på selve flasken at den er gynekologisk og dermatologisk testet. Anonymous poster hash: 5a695...773 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Silisium er ikke giftig, men vet ikke hvilke andre stoffer finnes i middelet. Regner med at det ikke er det, siden hva det skal brukes til. Anonymous poster hash: e0a3f...2cf Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kvalitets glidemiddel uansett om det er silicon basert eller vannbasert skal ikke være farlig og giftig. Det hender at det ikke smaker noe godt, samt vil ikke anbefale å drikke en hel flaske på styrten (du får nok skikkelig fart på tarmsystemet da tenker jeg! hehe). Så det skal ikke være noe problem at du går ned og slikker dama etter at det er er brukt glidemiddel pga selve glidemiddelet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Supert! Takk for svar Anonymous poster hash: 5a695...773 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Dei fleste er nok det. Ta evt. ein tur på nettsidene til produsenten og sjekk dersom du er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg