what?? Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Hei jeg er ikke helt god på dette enda, så om det er en annen retnigslinje så bare flytt meg dit. Jeg har tenkt å konvertere til buddhisme. Men hvordan er dette med jul og konfirmasjon i forhold til buddhismen? Jeg kunne trengt svar. Endret 7. februar 2015 av Anonym1s Lenke til kommentar
what?? Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg kunne trengt svar så fort som mulig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Spør her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=366 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei jeg er ikke helt god på dette enda, så om det er en annen retnigslinje så bare flytt meg dit. Jeg har tenkt å konvertere til buddhisme. Men hvordan er dette med jul og konfirmasjon i forhold til buddhismen? Jeg kunne trengt svar. Vi Buddhister har ingen jul eller konfirmasjoner slik vi her i vesten kjenner det, men har andre ritualer og metoder for bekreftelser av troen samt egne helg/høytidsdager. Men det som er viktigst er at buddhister kan feire akkurat som de selv vil, fordi vi tror ikke på hverken guder eller djevler, men forholder oss til det som er, og ikke mer enn det Gratulerer med ett godt valg! Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvis du er ute etter en livs vei, så er det mange som kombinerer Taoisme, Buddhisme og Confucianisme samt Yoga, Tai Chi, Qigong osv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Og føyer også til at hvis du klarer deg med kun deg selv og din intuisjon, så er det det beste - se hvor det pekes, og så slipper du alle "guruer" og går Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Det pekes ingen steder, steder opphører Endret 8. februar 2015 av neutrality Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) stemmer også form is emptiness, emptiness is form Endret 8. februar 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå