Gå til innhold

[Løst] 6.3mm - 3.5mm y-splitter?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter en litt spesiell y-splitter, som går fra 2x6.3mm han til 3.5mm hun, men med lite hell.

Finnes det i det hele tatt en slik kabel, eller må jeg kjøpe en slik en og bruke en hun-hun adapter?

Kabelen skal brukes fra linje-ut på ett lydkort og til ett billig Logitech høyttaler system.

Takker på forhånd for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du eller noen du kjenner har en loddebolt, så er det enkelt å fikse selv.

ellers så er det mulig Monoprice kanskje kan ha, de har hauger at kabel typer. Men frakten kan være litt dyr. Da kan ebay være en billigere løsning.

Jeg hadde håpet å slippe og lage en selv, siden de 3.5mm pluggene er no' ordentlig dritt å lodde på!

Har søkt både ebay og Monoprice opp og ned i mente, men ser ikke ut til å finne det jeg er ute etter... Ser ut til at jeg må gå for en ghetto løsning, gitt!

Lenke til kommentar

Tror du skal finne en som funker her: (Bare scroll nedover på den)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=1%2F4%22+jack+plug+mono+to+minijack+female&_from=R40%7CR40%7CR40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X1%2F4%22+jack+plug+mono+splitter&_nkw=1%2F4%22+jack+plug+mono+splitter&_sacat=0

3.5mm er enten mini-jack eller 1/8 inch.

I verste fall så må du til med en standard 6.3mm til 3,5mm overgang som følger med så å si alle hodetelefoner sammen med en av dem.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=1%2F4%22+jack+plug+mono+to+minijack+female&_from=R40%7CR40%7CR40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X1%2F4%22+jack+plug+mono+splitter&_nkw=1%2F4%22+jack+plug+mono+splitter&_sacat=0

I verste fall så må du til med en standard 6.3mm til 3,5mm overgang som følger med så å si alle hodetelefoner sammen med en av dem.

Det er det verste! Her har jeg googla meg forderva i flere dager uten resultat, også finner jeg sannelig akkurat det jeg trenger kun 9 artikler ned i søket ditt! Tusen takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Det er det verste! Her har jeg googla meg forderva i flere dager uten resultat, også finner jeg sannelig akkurat det jeg trenger kun 9 artikler ned i søket ditt! Tusen takk for hjelpen! :D

Vil tro problemet ligger i det helvetes målesystemet amerikanerene fortsatt bruker, Var umulig når jeg testet kjapt med metriske mål, og byttet da til det imperiske (?) så kom det nokså kjapt frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...