Gå til innhold

Minstelønn- eller minimumslønn

chacha chi

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne den minste lønnen for en ufaglært bilpeiemedarbeider ? Bilklargjører (vask,polering,shining)

Arbeidstilsynets sider har ikke noe som likner på den.

Det må jo være et sted hvor man kan hente denne infoen uten å ringe rundt i all evighet uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg finne den minste lønnen for en ufaglært bilpeiemedarbeider ? Bilklargjører (vask,polering,shining)

Det må jo være et sted hvor man kan hente denne infoen uten å ringe rundt i all evighet uten hell.

Følger dere en tariff avtale? Om ikke finnes det ikke noe minstelønn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Følger dere en tariff avtale? Om ikke finnes det ikke noe minstelønn.

Nei følger ikke tariff avtale,min det må jo være en minste grense....ellers 85.- kr.timen blir vil sosialdumping da ?

Lenke til kommentar

Nei følger ikke tariff avtale,min det må jo være en minste grense....ellers 85.- kr.timen blir vil sosialdumping da ?

Nei det er ikke noe minste sats i Norge, men det er som sagt ikke lov å "utnytte" arbeidstakere. Sjekk hva tilsvarende stillinger har i lønn(om det finnes tariffavtale) og "krev" å ha ca det samme. Om du får langt i fra dette ville jeg tatt en prat med arbeidstilsynet eller funnet meg en annen jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...