Gjest medlem-169651 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er det lov å annonsere om bytting av spill? Har en masse X-Box 360 spill jeg gjerne skulle byttet til noen andre? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kunne vært kult med en tråd om bytting av spill Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja, ikke sant. Noen ganger betaler man 500 kroner for noe skikkelig kjedelig, men som noen andre kanskje liker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tanken er god, men jeg tror byttevirksomhet omfattes av retningslinjene for kjøp og salg, som kort fortalt går ut på at det ikke er lov: https://www.diskusjon.no/guidelines Jeg kan forhøre meg internt for å være helt sikker, men mener disse reglene finnes blant annet fordi forumet ikke kan tilby noen sikkerhet i tilfelle uærlige bytte- eller salgspartnere. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Husker det fantes en bytteside en gang i tiden hvor man kunne legge ut spillene man ville bytte, og spill man var interessert i, så fikk man opp "treff" som kunne være interessante. Så la man spillet og 20-30kr i en konvolutt og sendte inn. Etter noen dager mottok man (forhåpentligvis) et spill i posten. Mulig den siden eksisterer enda, men tviler. Husker dog ikke URL Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Men kan vel gi bort spill? Har 1 spill som jeg nettopp kjøpte gjennom "Humble Square Enix Bundle 2" som jeg har fra før av. Spillet er: Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut Hvis noen er interessert Endret 19. februar 2015 av Petrus89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå