-#-# Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Hei! Jeg leter etter krisgfilmer (som dere sikkert ser i tittelen) er det noen som har noen og anbefale? jeg har sett disse: Pearl Harbour, We Were Soliders, Thin red line, Fury, Hamburger Hill, og noen flere, jeg syns at alle disse uteon Thin Red Line var bra siden det var så mye snakking, altfor mye snakking. EDIT:: Var ikke sikker på hvor jeg skulle skrive dette, så jeg bare skreiv det her. Endret 7. februar 2015 av -#-# Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Saving Private Ryan er etter min mening den absolutt beste krigsfilmen, black hawk down er også bra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Apocalypse Now Kelly's Heroes Full Metal Jacket The Bridge on the River Kwai Das Boot The Deer Hunter (mye av handlingen er satt til vietnamkrigen, men det er kanskje ikke en krigsfilm. Anbefaler den alikevel.) 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Stiller meg bak Saving Private Ryan, Full Metal Jacket og Das Boot (spesielt miniserien limt sammen i The Reel Collection-utgaven på DVD). Videre kan jeg spesielt anbefale Platoon, Inglorious Basterds, Jarhead, Rescue Dawn, The Hurt Locker (den MÅ du se, det er IKKE frivillig), og The Patriot (om den amerikanske borgerkrigen). Hvis du liker miniserier, så er Band of Brothers, The Pacific og Generation Kill helt fantastiske (HBO alle tre). Endret 7. februar 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har sett the hurt locker, black hawk down, full metal jacket og saving private ryan skal jeg se på netflix i kveld var planen for noen timer siden, jeg skal også leie a bridge too far, das boot vil jeg også se, men har ikke funnet en plass hvor jeg kan se den. the bridge on the river kawaii vil jeg og se. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 A Bridge too Far (1977) Enemy at the Gates (2001) Battle of Britatin (1969) Bridge at Remagen (1969) Fury (2014) The Longest Day (1962) The Eagle Has Landed (1976) Windtalkers (2002) Tora Tora Tora (1970) Andre verdenskrig med en vri: The Final Countdown (1980) Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Enemy at the gates har jeg også sett Også Windtalkers og A Bridge Too Far Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Førstepost går (som du allerede har sett) faktisk an å redigere. Da slipper folk å anbefale store hauger med filmer som du allerede har sett... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Unsere Mütter, unsere Väter - eller på norsk: Krigens unge hjarte En miniserie som følger skjebnen til fem unge mennesker fra Tyskland som havner i forskjellig spor under krigen. Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Helt filmer og ikke serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå