Gå til innhold

Krigsfilmer fra WWII, VIETNAM, og nyere kriger

-#-#

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg leter etter krisgfilmer (som dere sikkert ser i tittelen) er det noen som har noen og anbefale? jeg har sett disse: Pearl Harbour, We Were Soliders, Thin red line, Fury, Hamburger Hill, og noen flere, jeg syns at alle disse uteon Thin Red Line var bra siden det var så mye snakking, altfor mye snakking.

EDIT:: Var ikke sikker på hvor jeg skulle skrive dette, så jeg bare skreiv det her.

Endret av -#-#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stiller meg bak Saving Private Ryan, Full Metal Jacket og Das Boot (spesielt miniserien limt sammen i The Reel Collection-utgaven på DVD).

Videre kan jeg spesielt anbefale Platoon, Inglorious Basterds, Jarhead, Rescue Dawn, The Hurt Locker (den MÅ du se, det er IKKE frivillig), og The Patriot (om den amerikanske borgerkrigen).

Hvis du liker miniserier, så er Band of Brothers, The Pacific og Generation Kill helt fantastiske (HBO alle tre).

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Jeg har sett the hurt locker, black hawk down, full metal jacket og saving private ryan skal jeg se på netflix i kveld var planen for noen timer siden, jeg skal også leie a bridge too far, das boot vil jeg også se, men har ikke funnet en plass hvor jeg kan se den. the bridge on the river kawaii vil jeg og se.

Lenke til kommentar

A Bridge too Far (1977)

Enemy at the Gates (2001)

Battle of Britatin (1969)

Bridge at Remagen (1969)

Fury (2014)

The Longest Day (1962)

The Eagle Has Landed (1976)

Windtalkers (2002)

Tora Tora Tora (1970)

Andre verdenskrig med en vri:

The Final Countdown (1980)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...