Hidden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er litt pinlig å måtte spørre om det, men jeg har ikke den minste peiling på hva slags verktøy jeg skal bruke når jeg vil lage noe med VB.net. Kjøpte nettopp boken "VB.net i teori og praksis" fra EDBkunnskap.no da jeg nylig tok datakortet full pakke og likte den boken (bortsett fra alle skrivefeilene, som faktisk går igjen i denne om VB.net). Det eneste problemet er.. jeg er så grønn at en grønn paprika ville blitt misunnelig på meg og sparket meg ut av kylskåpet, jeg vet ikke engang hva slags verktøy jeg skal bruke for å komme i gang. Håper det ikke er snakk om noe som koster en formue.. Ville satt pris på svar, jeg skal lære VB.net uansett pokker, så får jeg antagelig lyst til å lære andre språk (om nå VB.net klassifiseres som et programmeringsspråk), men dette virker å være greit å starte med. :-) (<- avvæpnende og særdeles sjarmerende smil) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bruk Visual Studio .NET. Dette er et glimrende verktøy som gjør vb.net-programmering til en lek Koster dog noen kr.... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Hei og takk for tipset (beklager sent svar). Jeg skal sjekke hva det koster, må ha det uansett da jeg tross alt kjøpte boka Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Visual Studio.NET er rett og slett et veldig bra programmerings IDE. anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå