Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Sitter og lurer på hva dette er for noe. Det er det lille mystikkens skjær som først og fremst gjør dette severdig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Sitter og lurer på hva dette er for noe. Det er det lille mystikkens skjær som først og fremst gjør dette severdig. Vennlig hilsen Ragnar Hehe! Det var derfor jeg ikke skrev noe om hva det er, noen vet det nok tenker jeg! Vi venter litt og ser om noen har et godt forslag Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 LP plate/spiller..fine reflekser og farger Mvh. Oddmund Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Gamle gode plater med hakk i ....... Lurer på hva detter du ikke kan? Synes dette er et flott detalj foto, flott komponert og med fint lys. Gøy og se at du tør prøve nye ting. Det bør vi alle gjøre innimellom, før vi blir låst helt fast i gamle vaner. En riktig god og kreativ helg til deg:-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 En LP plate? Klarer ikke helt å plassere dingsten i midten Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hei Helene ! Stilig bilde av en snurrende vinylplate (lp) med en påmontert platestrammer som skulle holde lp'en fast mot platetallerkenen og at det da ble bedre lydkvalitet. Mindre uønsket ressonans var hensikten. Har og bruker selv noe lignende på platesplilleren Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Heisann gutter! Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger i dag! Endelig kom det en som visste hva dette var...regner med at alle så at det var ei LP plate... Tingesten oppå er en puck, en platespillerpuck, den er relativt tung for å holde plata godt nedpå og for å unngå ressonans som nevnt her. Oppå toppen har den ei lita luftblære, sånn som på vatere, for å se at alt er beint. Ellers har vi ca 3m med stående vinylplater å kose oss med når jeg ikke er på fotosafari! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Herlig å utforske fotoverden ja. ble abstrakt dette. liker komposisjonen og fargetonene! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Herlig å utforske fotoverden ja. ble abstrakt dette. liker komposisjonen og fargetonene! Hilsen Tove Tusen takk Tove! Det er myyyye morsommere å fotografere enn å føre regnskap skjønner du..., det var det jeg egentlig skulle gjøre når jeg begynte på dette prosjektet... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Artig bilde med et interessant motiv interessant lilla skjär Jeg så ikke hva det var med en gang, men fasit var jo när...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg