OhEasy Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Dårlige dommeravgjørelser generelt i Premier league. Touché! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For et bullshit kort på Welbeck. Ditto det samme på Monreal tidligere Så helvettes enig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Syns litt synd på Welbeck i grunn. Han var positiv til å komme til Arsenal og få flere sjanser som spiss hvor han er best, men blir gang på gang utkonkurrert av Giroud (som jeg mener er mye bedre). Det må være litt trist for han! Ser mange snakker om at det er offside på målet, men jeg tenker at den lille foten som er i offside korrekt ble oversett. Det skal komme det angripende laget til gode og det gjorde det. Kortet til Welbeck skjønte jeg ikke mye av. Håper på mange flere mål i andre og at det ender uavgjort! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For et bullshit kort på Welbeck. Ditto det samme på Monreal tidligere Du mener der Monreal kun går for å bryte løpsbanen til Walker og ikke ser på ball en gang? Greit at fyren skal få stå et sted, men nå forflyttet han seg faktisk inn i løpsbanen sidelengs mot Walker. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hyller Coquelin! Må han fortsette i 2.omg. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Som Tottenham-supporter kan jeg også si at det blir tull å dømme offside på målet. Men vil bare nevne at Kane ble dømt i offside, når han sto over en meter på riktig side (traff ikke målet dog). Offside vil være et kontroversielt tema så lenge vi ike har videodømming. Ellers syntes jeg Lamela har vært dårlig og at det lukter litt nerver av Tottenhamgutta. Mange rare feil så langt, selv om det har vært bra press og mange sjaner. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Fortsetter Welbeck sånn så ender han opp med rødt tenker jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Morsom stemning mellom Rose og Welbeck Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Harry Kane ofc Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 1-1. Selvsagt Kane. Svært svært fortjent. Nå kommer det til å bli stygt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kane, hvem ellers? Håper han senker Arsenal nå! :grin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For en kommentar. "Se på disse ansiktene! Se hva det betyr!" *Hodgsen rører ikke en mine* Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kane, hvem ellers? Håper han senker Arsenal nå! :grin Kan garantere at han gjør det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 La dette holde seg! Yess!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå