IceCool Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har prøvd flere ganger å legge inn svar, men det har ikke alltid fungert, blir sint når jeg skriver mye og forklarer, henter linker og trykkes SVAR, men så kommer det ikke et forbanna tegn eller post i det hele tatt så kunne like godt la være... Synes forresten den SVAR knappen burde være dobbelt så stor og krymp inn den teite forhånsvis knappen som ingen bruker :!: Ja jeg blir sint...Har skjedd nokk mange ganger nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du forsøkt en annen browser?...virker jo som et lokalt problem hos deg når det funker bra hos andre. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Bruker flere PC'er her hvor jeg er nå og det har over tid alltid kunnet skje, jeg har også prøvd fra gamlingene sin PC og hos en kamerat, det sker av og til. Nekter å tro at det ikke er en bug eller noe som gjør dette. La nå bare folk få tid til å svinge inn her å si fra om de har vært borti det samme, (Altså skrevet post reply i tråd så klikket på "svar", men innlegget bare blitt borte...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå