Niklasp Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 GUIDE: 10 Snapchat-triks du neppe visste om Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 og for å bruke f.eks temperetur/klokke og bildefilter samtidig: trykk og hold inn på skjermen og sveip. da beholder du det filteret mens du sveiper fram et annet. og etter siste oppdateringen så kan man laste ned hele storien sin som én film. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hva med den funksjonen der du kan se hvem du har sendt mest snap til, skal dere ikke ha den med?( enten det, eller de 3-4 siste du har sendt til.. ) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg lurer på hvordan enkelte får tak i visse ting som de legger inn i bildet f.ex Pizza eller Iskrem som bilde, er det ett tillegg eller har kun iPhone brukere det? F.ex bildet av nissen i kaffekoppen på nr.9 der ligger det en pakke på bordet hehe Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg lurer på hvordan enkelte får tak i visse ting som de legger inn i bildet f.ex Pizza eller Iskrem som bilde, er det ett tillegg eller har kun iPhone brukere det? F.ex bildet av nissen i kaffekoppen på nr.9 der ligger det en pakke på bordet hehe Jeg tror faktisk det bare er folk som har lastet ned den smileypakken til tastaturet, som de da forstørrer med T-bokstaven i hjørnet. Har lurt litt på det der selv skjønner du... Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg lurer på hvordan enkelte får tak i visse ting som de legger inn i bildet f.ex Pizza eller Iskrem som bilde, er det ett tillegg eller har kun iPhone brukere det? F.ex bildet av nissen i kaffekoppen på nr.9 der ligger det en pakke på bordet hehe Hello, Mr Bond! Emojier/Emoticons kan bli lagt inn som tekst, og fungerer på både iOS og Android. Du kan så skalere dem og flytte på dem (steg 2), og sette dem der du vil. - Niklas 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 "10 Snapchat-triks du neppe visste om" Visste om samtlige, og jeg er ingen storbruker. Det er greit med sånne artikler, men dere trenger ikke lyve i overskriften. Lenke til kommentar
eshanssen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 1. Ubegrenset størrelse på tekstfelt : Gå på notater, ''marker alt'' på ønsket tekstmengde, lim inn i tekstfeltet i snapchat. Vips så kan du skrive 10 linjer om du vil. 2. Handsfree videoselfie : Dobbeltklikk på hjemskjerm samtidig som du tar videoselfie (iphone). Du kan nå sette fra deg telefonen og vifte med begge armene forran kamera mens du fortsatt filmer deg selv. Lenke til kommentar
Kentee Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Mye nyttig. Men legger merke til at ingen av nettsidene skrivet om sending av bilder fra eget bildebibliotek på telefonen. Burde ikke det også være en sånn "basic" greie å kunne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg