fjarle Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 M-Fidelity HF-3 har super lyd og passer perfekt til ørene dine.KONKURRANSE: Vinn et par heftige skreddersydde øreplugger Lenke til kommentar
fredol80 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 "Send inn" knappen funker ikke.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Funker fint her. Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Æsj, glemte å nevne at jeg ville ha kabel til sony xperia go karbonfiber plate Lenke til kommentar
1mathias8 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Lykke til til alle sammen!? Lenke til kommentar
Toress Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Svart android og Blackout edition, please. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Håper virkelig på napp her - vurderte sterkt å skaffe meg et sett etter denne testen. Betaler gjerne mellomlegget for oppgradert/utskiftbar kabel. EDIT: Er forresten litt uklart om Xperia-varianten av fjernkontrollen. Så vidt jeg forstår vil Android-varianten også virke på Xperia, bortsett fra volumknappene. I så måte virker det litt poengløst å ha en egen Xperia-variant der volumknappene er fjernet. Eller er jeg ute på bærtur nå? Skrev i utgangspunktet at jeg ville ha Xperia-variant fordi jeg tenker å kjøpe Z4 når den kommer, men hvis det ovennevnte stemmer er det lite poeng i det, da Android-varianten vil gi meg mer frihet til å velge andre merker senere. Endret 8. februar 2015 av flinx Lenke til kommentar
Middelthon Innovasjon Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 flinx: Du har forsåvidt rett i det. I utgangspunktet kan vi ikke levere en kabel til kunden hvor enkelte knapper ikke virker, med mindre det som du sier er avklart på forhånd og kunden da vet om det Lenke til kommentar
flinx Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Greit å vite. Det kan være en idé å lage en mer tilpasset fjernkontroll med volumknapper som virker på Xperia - HTC RC E242 skal visstnok fungere på Z3 compact, så de kan være et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg