diversity Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 som emne beskriver har jeg en cdbrenner som bråker som F#¤&¤.. Jeg vil gjerne gjøre noe med dette her. iogmed at jeg snart skal kjøpe ny maskin som skal være ganske stille.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 asus har forholdsvis stillegående cd-rom'er, spessielt lite vibrasjon i de. og jeg lurer på... hvilken brenner støtter de fleste brennesunksjonene, overburn er ikke viktig. men den må klare å "brenne" tomme sektorer Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 men min.. bråker ikke bare når den brenner.. når den leser også begynner å bli kraftig lei (hatt den siden jul) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 asus har forholdsvis stillegående cd-rom'er, spessielt lite vibrasjon i de. og jeg lurer på... hvilken brenner støtter de fleste brennesunksjonene, overburn er ikke viktig. men den må klare å "brenne" tomme sektorer er du gal? jeg vannt en 52x asus brenner på et lan en gang! fy F*EN den bråker! jeg har passe stille maskin (shuttle med 12db papst) så fort jeg setter i en cd er det nesten så pcen letter. men uansett er det så farlig med stille cdrom? selv bruker jeg bare cdrom når jeg skal installere noe, så det er ikke så farlig =) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 jaja seff. jeg har en aopen brenner.. men liksom hvis jeg spiller spill som trenger cd så er det liksom litt py... så det funker ikke å støydempe en cdrom eller?? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Man kunne kanskje støy dempe dem med gummi fester, men man måtte da ha custom made fester på grunn av bredden.... Vet ikke hvor effektivt det er da meste av bråket nokk kommer av cd platen som går rundt i et helt sykt tempo... Selv har jeg en gammel x4 cdrom som jeg bruker hvis jeg spiller et spill som absolutt må ha en cd hele tiden. Denne bråker nesten ikke, mye greiere å ha hvis jeg må ha en cd stående i hele tiden.. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jaja seff. jeg har en aopen brenner.. men liksom hvis jeg spiller spill som trenger cd så er det liksom litt py... så det funker ikke å støydempe en cdrom eller?? hehehe aopen bråker som ei flymaskin. Eg grua meg like mykje til kvar gong eg må bruke den. Er nesten så gale at eg er redd for at cpukjøleren skal ramle av pga all vibrasjonen. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Støydempende drev finns vel til cd-rom også? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har selv Plextor.. lite bråk fra den. Hvis du har problemer med støy kan det jo også være at cd platene dine har en liten bøy.. Ville kanskje påkostet meg noen gummioppheng.. evt modde noe selv som passer. Da slipper en ressonansen fra kabbiset. Hvis ulyden kommer fra selve drevet.. ja da er det jo bare å kjøpe ny.. (Selvølgelig kommer det an på hvor mye støy betyr for deg..) Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 http://cdromtool.sourceforge.net/ med denne saken kan du sette max ønsket hastighet Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 bare spørsmål om lav nok hastighet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 hehe.. tror jeg går til innkjøp av en ny nå i senere tider.. kanskje gi/selge den til familien .. takk for hjelpen da iallfall Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 er vel som regel ikek cdrommen i seg selv som bråker.. tror heller det er at platene du setter inni ikke er helt i balanse... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 gummiringer, skoletyggis eller gummimatter mellom 5,25" brønnerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå