Alexlinga Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvordan vil en DAB adapter og en Pioneer AVH X7500BT stereo funke sammen? Vil det gå bra eller? Tiny Audio C3 er adapteren jeg skal kjøpe meg. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har Tiny C3 og synes den funker ganske bra. Stereoen min mangler aux-in, så jeg må bruke FM-senderen, noe som jo ikke er optimalt, men det problemet får jo ikke du.. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Åå.. så jeg kan bruke AUX kabelen istedet for FM?? Blir bedre lyd da? Har merket i bilen til far min, der bruker vi litt billigere dab adapter, den skurrer litt når jeg bruker Spotify via den og litt dårligere lyd generelt.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Se om du finner en usb-dab dings. Da vil den legge opp kanalene på samme måte som om du spiller mp3 fra minnepinne. Så kan også alt styres fra headuniten. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Aner ikke hva det er, men om du har mulighet til og hjelpe meg å finne en slik en så mottas det med stor takk Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Jaja, jeg får se hva jeg finner. Jeg kjøpte meg værtfall en Tiny Audio C3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Åå.. så jeg kan bruke AUX kabelen istedet for FM?? Blir bedre lyd da? Jepp! Bedre mottak i hvertfall. Blir aldri helt perfekt med FM med etablerte radiokanaler som forstyrrer osv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Aner ikke hva det er, men om du har mulighet til og hjelpe meg å finne en slik en så mottas det med stor takk Prøvde å finne en sånn for litt siden, men klarer ikke å huske hva den het. Mener at dinside.No eller lignende hadde en omtale av den i høst. Kanskje noen av de andre forumittene her vet? Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Finner ikke noe AUX kobling på spilleren Har problem med DAB og LED tåkelys.... DABen skrus av ved bruk av tåkelys, eller rettere sagt, mister alt signal når LEDen blir skrudd på Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Minijacken kan brukes som ENTEN inngang eller utgang. Du vil bruke den som utgang dersom du skal koble til bilstereoen uten å buke FM. Brukerveiledning: http://www.ttmicro.no/userfiles/file/Tiny%20Audio%20C3%20Norsk.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå