Gå til innhold

legge med windows oppdaeringer

Anbefalte innlegg

heisann

for ei veke eller to siden på jobb såg eg ein artikkel som eg kunne tenka meg å testa. det var muligheter for å legge med windows XP oppdateringer på XP cden slik at ein slapp å laste dei ned frå windows XP kvar gong.. men finne ikkje igjen den artikkelen. nokon som veit kor den er, eller kor eg kan finne ting om detta på nettet?

går ut ifrå at det er lov å "modernisere" ein XP cd (sikkerhetskopierer er jo lov...)

grunnen til at eg er inntressert i detta er at pappen har ikkje bredbånd og sikkerhetsoppdateringer tar si tid å laste ned, og når i tillegg eg fuc.. opp maskinen hans rett som det er så hadde dette vore greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den linken du referer til, er Windows Corporate Update, som altså lar deg laste ned oppdateringene løst for bruk i andre maskiner enn den du laster dem ned ifra. Microsoft har nå fjernet denne linken, og heller integrert denne funksjonaliteten i den "vanlige" Windows Update.

Det du gjør, er å trykke på linken "Windows Update-katalogen" i "Se også"-feltet på venstre side (ser du ikke linken, gå inn på "Tilpass Windows Update" og pass på at "Vis koblingen til Windows Update-katalogen under Se også" er valgt/slått på). Velg deretter "Søk etter oppdateringer for Microsoft Windows-operativsystemer", og velg så ditt Windows OS. Resten burde være plankekjøring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...