Gå til innhold

Pakke fra Stavanger til Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

"Normalt 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager" ifølge posten.no. Kanskje den har kommet frem, men ikke er blitt registrert, og nå som det er helg blir den vel liggende til mandag

Lenke til kommentar

"Normalt 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager" ifølge posten.no. Kanskje den har kommet frem, men ikke er blitt registrert, og nå som det er helg blir den vel liggende til mandag

 

F*en. Det var det jeg var redd for. Føles usannsynlig at den kommer på en lørdag.

 

Når på dagen ble pakka sendt? Hvis det var sent på dag så skjer det kanskje ikke noe før neste dag. Hva forteller pakkesporingen?

 

Sendt tirsdag kveld. Ingen pakkesporing fordi senderen ikke kjøpte norgespakke.

Lenke til kommentar

 

Sendt tirsdag kveld. Ingen pakkesporing fordi senderen ikke kjøpte norgespakke.

Hvis den postet i postkasse tirsdag kveld og kassen f.eks. tømmes onsdag etter kl 16, så blir den ikke sortert før sent onsdag kveld eller torsdag morgen.

 

 

Så, hva? Den er ikke her for tirsdag, onsdag? Det er jo latterlig...

Lenke til kommentar

Jeg forsvarer ikke Posten, men hva med å være litt realistisk? Tipper den kommer på lørdag hvis det er postombæring på lørdag hos deg, eller på mandag.

 

Hvis det haster slik som det kan virke, så er det tåpelig å poste noe i postkasse en kveld. Levér på et postkontor eller send som pakke med sporing så man kan følge sendingen.

Lenke til kommentar

Jeg forsvarer ikke Posten, men hva med å være litt realistisk? Tipper den kommer på lørdag hvis det er postombæring på lørdag hos deg, eller på mandag.

 

Hvis det haster slik som det kan virke, så er det tåpelig å poste noe i postkasse en kveld. Levér på et postkontor eller send som pakke med sporing så man kan følge sendingen.

Hva betyr postombæring?

Som sagt, ikke jeg som sendte pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...