TheodorBjork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Skal en pakke fra Stavanger til Oslo virkelig ta over tre dager? Pakken ble sendt tirsdag og jeg er irritert over at den ennå ikke har kommet fram. Det kan umulig ta mer enn to dager å frakte en liten pakke så få mil. Med mindre postbudet haiker hele veien opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 "Normalt 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager" ifølge posten.no. Kanskje den har kommet frem, men ikke er blitt registrert, og nå som det er helg blir den vel liggende til mandag Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Når på dagen ble pakka sendt? Hvis det var sent på dag så skjer det kanskje ikke noe før neste dag. Hva forteller pakkesporingen? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 "Normalt 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager" ifølge posten.no. Kanskje den har kommet frem, men ikke er blitt registrert, og nå som det er helg blir den vel liggende til mandag F*en. Det var det jeg var redd for. Føles usannsynlig at den kommer på en lørdag. Når på dagen ble pakka sendt? Hvis det var sent på dag så skjer det kanskje ikke noe før neste dag. Hva forteller pakkesporingen? Sendt tirsdag kveld. Ingen pakkesporing fordi senderen ikke kjøpte norgespakke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Sendt tirsdag kveld. Ingen pakkesporing fordi senderen ikke kjøpte norgespakke.Hvis den postet i postkasse tirsdag kveld og kassen f.eks. tømmes onsdag etter kl 16, så blir den ikke sortert før sent onsdag kveld eller torsdag morgen. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Sendt tirsdag kveld. Ingen pakkesporing fordi senderen ikke kjøpte norgespakke.Hvis den postet i postkasse tirsdag kveld og kassen f.eks. tømmes onsdag etter kl 16, så blir den ikke sortert før sent onsdag kveld eller torsdag morgen. Så, hva? Den er ikke her for tirsdag, onsdag? Det er jo latterlig... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg forsvarer ikke Posten, men hva med å være litt realistisk? Tipper den kommer på lørdag hvis det er postombæring på lørdag hos deg, eller på mandag. Hvis det haster slik som det kan virke, så er det tåpelig å poste noe i postkasse en kveld. Levér på et postkontor eller send som pakke med sporing så man kan følge sendingen. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg forsvarer ikke Posten, men hva med å være litt realistisk? Tipper den kommer på lørdag hvis det er postombæring på lørdag hos deg, eller på mandag. Hvis det haster slik som det kan virke, så er det tåpelig å poste noe i postkasse en kveld. Levér på et postkontor eller send som pakke med sporing så man kan følge sendingen. Hva betyr postombæring? Som sagt, ikke jeg som sendte pakken. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Postombæring = At en postmann (eller -dame) går/kjører en fastlagt rute for å levere post i mottakerenes postkasser. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Postombæring = At en postmann (eller -dame) går/kjører en fastlagt rute for å levere post i mottakerenes postkasser. Men blir mindre post levert på lørdager eller noe? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg mener, en hel uke på 30 mil. Om ikke mer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 30 mil, hvor lærte du å regne? Luftlinje ja, det er ikke særlig nyttig. 55 mil med bil på den distansen. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Tror du ikke pakken kom igår? Men pakken var for stor, så jeg får en hentelapp i postkassen i dag, en halvtime etter postkontoret stengte. Endret 7. februar 2015 av TheodorBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå