Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Skumring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, han har begynt her no, Ole altså...og hvis du lurte på hvor her er så er det på Sunnmøre. Bildet er bare deilig! God helg! Hold på hatten! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Flott bilde dette Rolf. Forgrunn, vann og himmel i "lekker" belysning. Bor jo på Hurumhalvøya selv, men Filtvedt Fyr og det ytterste på Hurum tror jeg du skal få eie. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, han har begynt her no, Ole altså...og hvis du lurte på hvor her er så er det på Sunnmøre. Bildet er bare deilig! God helg! Hold på hatten! Takk for det Helene...og lykke til med Ole Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Flott bilde dette Rolf. Forgrunn, vann og himmel i "lekker" belysning. Bor jo på Hurumhalvøya selv, men Filtvedt Fyr og det ytterste på Hurum tror jeg du skal få eie. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar Ragnar...og mange takk for at jeg får eiendomsretten til den ytterste delen av Hurum Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg