Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Spøkelse i vinterlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ett meget fint vinterbilde. God eksponering og flotte stjerner i lysene (f14). Artig med kjerringa i farta Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Ett meget fint vinterbilde. God eksponering og flotte stjerner i lysene (f14). Artig med kjerringa i farta Mvh. Rolf Takk for det Rolf! . Nå er snøen borte! Forsvant nesten som dugg for sola! Frustrerende! Nå venter vi på Ole. Blir vel noen flotte bølgebilder her på kritikken etter han har vært på besøk tenker jeg.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jada Helene, dette er en god blink, sagt på skytterspråket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du bare fortsetter å ta svært gode bilder seg jeg! Fin vinterstemning her! Pass deg for Ole i morgen da..... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Jada Helene, dette er en god blink, sagt på skytterspråket. Vennlig hilsen Ragnar Innertier?! Johooooo! Oh yes! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Du bare fortsetter å ta svært gode bilder seg jeg! Fin vinterstemning her! Pass deg for Ole i morgen da..... mvh Fredrik Tusen takk for det Fredrik! Skal passe meg for stygge Ole.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jada Helene, dette er en god blink, sagt på skytterspråket. Vennlig hilsen Ragnar Innertier?! Johooooo! Oh yes! Ikke ta helt av nå Helene, en vanlig 10-er er jo bra det ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 De fleste superlativene ser ut til å være brukt - og de er fortjent. Noen bilder fortjener en plass på veggen og dette er absolutt ett av dem. God helg og hold deg unna Ole. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 De fleste superlativene ser ut til å være brukt - og de er fortjent. Noen bilder fortjener en plass på veggen og dette er absolutt ett av dem. God helg og hold deg unna Ole. Vennlig hilsen Alec Tuuuusen takk Alec! Det var da fryktelig hyggelig sagt!! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Fantastisk flott! Dette var knallbra Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Fantastisk flott! Dette var knallbra Du varmer hjertet mitt Rolf Magne! Tusen takk! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Dette liker jeg godt. Den uklare personen personen gjør virkelig bildet, uten henne ville det blitt litt kjedelig, men hun skaper liv til det vakre landskapet. Personlig synes jeg at stjernene på lysene er litt voldsomme, men det er smak og behag. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Dette liker jeg godt. Den uklare personen personen gjør virkelig bildet, uten henne ville det blitt litt kjedelig, men hun skaper liv til det vakre landskapet. Personlig synes jeg at stjernene på lysene er litt voldsomme, men det er smak og behag. Henning Kan være litt enig med deg om lysene, det er jo ikke naturlig slik. Det var ikke noe jeg gikk inn for heller, det bare ble sånn..har noe med blenderåpning å gjøre kanskje? Det ble jo unektelig litt morsom med denne dama på tur da! Takk for at du tittet innom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg