marikatt123 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei! Jeg fikk pcen min fiksa hos lefdal, og da jeg fikk den tilbake var det en ekstra konto der som het "Administrator", itillegg til min egen. Vet noen hvordan man kan få fjernet den? Takk for svar på forhånd! *Vet ikke om jeg plasserte forumet riktig* Lenke til kommentar
Håvard. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 kontrollpanel -> brukere -> legg til og fjern brukere -> trykk på den brukeren du vil fjerne -> trykk på slett bruker Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan også kjøre net user administrator /active:no i cmd. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan også kjøre net user administrator /active:no i cmd. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan også kjøre net user administrator /active:no i cmd. Hvordan gjør man det? btw. det fungerte ikke med den kontrollpanel-greia :/ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan også kjøre net user administrator /active:no i cmd. Hvordan gjør man det? btw. det fungerte ikke med den kontrollpanel-greia :/ Se under "Option one" her: http://www.eightforums.com/tutorials/9650-built-administrator-account-enable-disable-windows-8-a.html Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Du kan også kjøre net user administrator /active:no i cmd. Hvordan gjør man det? btw. det fungerte ikke med den kontrollpanel-greia :/ Se under "Option one" her: http://www.eightforums.com/tutorials/9650-built-administrator-account-enable-disable-windows-8-a.html Tusen takk! Det fungerte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå