Vegardnet Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Jeg har over lengre tid hatt pcen min tilkoblet tven. Da har både lyd og bilde gått via HDMI kabelen. Helt plutselig stoppet den å virke skikkelig.. Bilde har gått ned til dritt oppløsing på skjermen, vanligvis er den på 1920x1080. Det er altså fortsatt bilde, men oppløsningen er ikke som den skal. Kan heller ikke endre den.. Lyden har forsvunnet helt.. Har prøvd å bytte HDMI kabel, men det funket ikke. Kan det være at HDMI inngangen på skjermkortet har sluttet og virke? Er vell kanskje 2-3 år gammelt skjermkort Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Skal vi hjelpe deg kan vi ikke lukte hva du har av hardware osv. Håper du skjønte poenget mitt Lenke til kommentar
Vegardnet Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hovedkort; ASUS Sabertooth 990FX R2.0, Socket-AM3+ med Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Prosessor: AMD FX-4300 Black Edition Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6850 1GB GDDR5 Harddisk: Seagate Barracuda® 500GB Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Okay, det var bedre. Lenge siden du oppdaterte driverne. PS: du glemte psu. Lenke til kommentar
Vegardnet Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Glemte den helt... Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, Driveren er oppdatert ja Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Og du har prøvd å reinstallere driveren? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kan være at du må gå tilbake til en eldre driver, men jeg tenker ikke bare på gpu driveren. Men på alle driverne. gpu, brikkesettet, lan osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå