Syar-2003 Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Har du data liggende på 840 eller Kingston 120 du ikke har backup av på ett tredje medium ? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Har du data liggende på 840 eller Kingston 120 du ikke har backup av på ett tredje medium ? all datan som er på de diskene skal bort, alt som er viktig er på hdden. Jeg har alle platene som kreves for og reinnstalere windows på begge pcene Altså på laptop recovery discs på desktop windows 8.1 disk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Da spiller det ingen rolle hvilken rekkefølge du gjør det. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 ok tusen takk for all hjelp, jeg spør mer her hvis noe skulle gå galt Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 ok tusen takk for all hjelp, jeg spør mer her hvis noe skulle gå galt og du må komme tilbake her enten med gråt eller smil Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Ok Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Reinnstaler w7 nå på laptoppen med kingstonen Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Da var laptoppen 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 og den stasjonæres resultat er 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå