Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Pendle: Oslo - Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mann på 20 år som ønsker å starte på utdanningen min høsten 2015. Jeg er bosatt i Oslo og ønsker derfor mest å begynne på studiet ved høgskolen i Oslo og Akershus, men da snittet er veldig høyt for å komme inn på dette studiet der, vet jeg ikke om jeg kommer til å få plass.

Jeg ser derfor nå på Høgskolen i Østfold som en evt mulighet. Studiet jeg ønsker å starte på ligger i Fredrikstad, og jeg lurte på om noen har erfaring med å pendle fra Oslo - Fredrikstad eller fra Oslo til Høgskolen i Østfold. Hvordan var det? Tar det veldig lang tid? Vanskelig å komme seg til og fra? Kommer mest sannsynlig til å ta toget, hvis det blir aktuelt å studere der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lider nesten av samme problem , studie jeg ønsker å søke på krever 49'8 og jeg har for øyeblikket 47'5. Jeg har meldt meg inn og håper jg får klare å komme inn i hioa

Men

Jeg har bodd i fredrikstad. Jeg vet ike helt hva studie du skal begynne i ,men fu må vite at hiø er delt til to ,en i fredrikstad og en i halden. Jeg vil ike anbefalle deg å pendle fordi det er både innsatskrevende og du mister mye verdifull tid. Min anbefalling til deg som jeg også ser på det som rn løsning til meg selv at hvis du ike plass i hioa, prøv å leie hus,rom, der i fredrikstad og prøv å spleise med noen slik at økonomin skal strekke til.

Takk på forhånd

Endret av habash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...