knosemjau Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Jeg har fått et stort gavekort for CDon. Men dessverre er alle de artiklene som er priset rett utsolgt. Det gjelder f.eks. en ekstern harddisk uten forventet lagerdato, og et enkelt kamera som forventes på lager igjen om 16 år!!: Ellers er ikke det spesielt gode priser, ikke en gang på det de kaller "outlet". Skal jeg prøve å fikse et gavekort et annet sted? Hva er deres erfaringer? Endret 6. februar 2015 av knosemjau Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du kan jo gjerne lese om seriøsiteten til butikken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646433 Anbefaler IKKE cdon om det skulle være uklart. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har aldri hatt problemer med CDON, men har aldri trengt å kontakte kundeservice i ettertid, da det aldri har vært noe galt med det jeg har bestilt. Hvem som helst kan levere en vare, men det som skiller bra og dårlige butikker er servicen i ettertid hvis det blir noe galt. Tråden Dapp47 linker til er et eksempel på servicen. Merk at det er ETT eksempel 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Alle må jo si sin erfaring, og som sagt så er det når man sender retur man finner ut hvordan de egentlig er. Har aldri sendt retur selv så kan ikke si noe galt egentlig, ganske fornøyd med de. Syns siden er litt rotete og lagerstatus kan være noe forvirrende. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har ikke hatt noe behov for retur til dem, og de har vært kjappe til å levere riktige varer. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har bestilt en del fra CDON opp gjennom tidene. Eneste negative, var at jeg bestilte noen DVD'er og bøker godt innen fristen for å få de levert til jul. DVD'ene kom frem i tide, mens bøkene kom i romjulen. Ellers har jeg hatt én angrerett hos CDON på et dyrt headsett. Det tok riktignok 14 dager fra jeg sendte tilbake varen, men pengene kom på konto uten noen problemer. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er pga forskjellige lager, bok-varehuset er da lenger unna med annen trafikk osv. Gpuer eller ting man belaster hard som kanskje vil kreve en rma på komponenter man ikke klarer seg uten , så vil jeg si det er en risiko. RMA betyr 1-2 uker for å vente på brev med tollpapirer, så skal det sendes og oppbevares i tollen bege veger før man får det. Mine 3 rmaer dit har en snitt-tid på 2 mnd. Komplett har en snitt-tid på 8 dager(21 rma) 1 Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har returnert varer fra cdon, det tok litt tid, men grei kommunikasjon. Du kan jo satse på denne http://cdon.no/elektronikk/seagate/seagate-expansion-desktop-4tb-3-5-usb-3-0-black-p23661157 1 Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Takk for gode råd! Skal vente litt om de greiene jeg har sett meg ut blir tilgjengelige igjen. Ellers er det to ukers angrerett på gavekortet også. @wyswyg, jeg har en tab med denne åpen også. Men merk at den er 300kr eller 35% dyrere. Langt ifra det samme gode tilbudet altså... Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takk for gode råd! Skal vente litt om de greiene jeg har sett meg ut blir tilgjengelige igjen. Ellers er det to ukers angrerett på gavekortet også. @wyswyg, jeg har en tab med denne åpen også. Men merk at den er 300kr eller 35% dyrere. Langt ifra det samme gode tilbudet altså... Så er jo den 4 tb. den andre 3 tb 300 for 1 tb 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg hadde ikke problemer med retur av defekt HTC one Mini2, det tok litt lenger tid en andre nettbutikker jeg har brukt, men det er vel sikkert fordi det ble sendt til Sverige. 1 Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Cdon er en rotete butikk, vanskelig å finne frem, bruk prisguiden å still den inn på cdon, da kommer bare varer som er på lager, så kan det sjekkes pris også http://www.prisjakt.no/category.php?o=produkt_pris_inkmoms&m=s207127903 men hadde ikke valgt seagate hd mye feil fant jeg ut sist jeg kjøpte hd, valgte hgst 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 cdon har fungert fint for meg, men har heller aldri prøvd kundeservicen dems 1 Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 @wyswyg, aaaah...sant! Hva skjedde med Seagaten? Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 @wyswyg, aaaah...sant! Hva skjedde med Seagaten? nei nei jeg kjøpte aldri seagate, leste endel tester før jeg kjøpte, det var vanlig intern, men er nok det samme greiene i disse kabinettene, de fikk dårlig omtale 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Gå på CDON sin facebook side. Der ser du hvor mange som faktisk sliter med kundeservicen deres. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 CDON er en bra butikk så lenge produktet er som det skal være. Benytter man seg av angrerett, så tar det opptil to måneder å få pengene tilbake. Man har heller ikke mulighet til å ringe butikken. 1 Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har kjøpt en del filmer (både DVD og blu-ray) samt ett par bøker fra CDON opp gjennom årene. Jeg har aldri hatt noen særlige problemer. En gang glemte de å sende ved en film som jeg hadde bestilt, så jeg ga beskjed om dette og da fikk jeg den manglende filmen etter noen dager. Da fikk jeg en rabattkode på femti kroner som "plaster på såret" 1 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Har ikke hatt problemer med Cdon de ganger jeg har handlet der. Bare helt greit, var raske med forsendelse også. Komplett.no handler jeg ikke hos lengre, heller ikke Mpx som har samme eier, etter deres utspill om tollfri handel fra utlandet i fjor. Har vel handlet for 10.000 siden fjor sommer hos Elkjøp som er ett bra alternativ til komplett.no Får også suplere med andre tilbydere, må ha oversikt over hvor en handler og legger igjen pengene Lokale butikker er også "svartelistet". Mener folk bør bli mye mere bevist om hvor man legger igjen sine kroner. Dette både politisk, miljømessig og av andre årsaker. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Alle selskaper er som regel greie når alt går som det skal prosedyremessig, problemene oppstår i det det forekommer avvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå