Computerworld Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Nå kommer Atari-skaperen og pizza-gründeren Nolan Bushnell til Norge.Takk han for pizza og dataspill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... avslappede og mette* 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... avslappede og mette* To sider av samme sak... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså...avslappede og mette*To sider av samme sak... Man blir ikke feit av spilling, spill inneholder absolutt ingen næringstoffer som sukker eller fett som er grunnen til fedme. Man er vel heller ikke lat når man gidder å spille, det er når man ikke gidder å spille at man er lat 8 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså...avslappede og mette*To sider av samme sak... Man blir ikke feit av spilling, spill inneholder absolutt ingen næringstoffer som sukker eller fett som er grunnen til fedme. Man er vel heller ikke lat når man gidder å spille, det er når man ikke gidder å spille at man er lat This! 4 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... avslappede og mette* To sider av samme sak... jeg er foreløpig mett og avslappet, spiste pizza forrige fredag og spilte for senest ti min siden.. Har fortsatt en BMI på stabile 22 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror heller jeg forbrenner mer ved å være engasjert i et spill enn å sitte idle fremfor f.eks TVen eller ei bok. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... Jeg er tynn og hard arbeidene. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså... Det er jo ditt valg da om ikke du klarer å begrense deg! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Nå var det bare en liten humoristisk kommentar jeg prøvde på. Den ble vel tatt litt for seriøst tror jeg 1 Lenke til kommentar
McKaos Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Du må aldri spøke i et forum, her er det kun blodseriøse folk. Jeg er feit og lat, men det er nok ikke hans feil. Eller vent! Synd vi ikke bor i USA, da kunne jeg ha saksøkt han 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Nå var det bare en liten humoristisk kommentar jeg prøvde på. Den ble vel tatt litt for seriøst tror jeg Tok det som en spøk altså, lover Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Takke van for at vi er feite og late altså...avslappede og mette*To sider av samme sak... eller to sider av samme pizza :L Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Det er jo ditt valg da om ikke du klarer å begrense deg! Det er også "ditt" valg å gå med propell på skjortekraven Endret 15. februar 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå