Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Kan høre noen av de engelske stemmene her. Ingen britisk dub https://www.youtube.com/watch?v=81Ib7PLKHTo&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Bare vi får de japanske og at de er bra, så er jeg fornøyd. De engelske stemmene i Xenoblade Chronicles var heller dårlige imo. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ke? Jeg likte den dubben bedre enn de fleste andre jeg har hørt de senere årene. Rheyn sine uttalelser i kamp har jo blitt slagere blant fansen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Mest fordi de er så dårlig dubba, ikke fordi de er bra. Det beste er stemmene til Xord og de andre face-robotene. Bonde-aksent britisk høres bare merkelig ut i et episk JRPG der alle ser japanske ut. Samme med The Last Story også. Endret 22. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg kan ikke huske en eneste karakter i Xenoblade som så japansk ut, men gjelder i grunn de fleste JRPGer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det kan godt hende at de engelske stemmene var bedre enn i andre spill, men mine ører likte de ikke i forhold til de japanske. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har ikke testet de japanske stemmene i Xenoblade, men jeg har spilt såpass mange spill med amerikansk-engelske stemmer at det var forfriskende med en britisk dub. Jeg håper det samme studioet kommer til å dubbe flere spill, men det er nok usannsynlig mtp hvor sjelden det er at noe kommer ut i UK før USA. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Må nok ha Limited Edition, men synd det ikke følger med lydspor. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 En Xenoblade-bundle var akkurat det jeg håpet på. Håper denne ikke blir altfor vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 http://operationrainfall.com/2015/08/11/xenoblade-x-localization-will-english-british-voice-acting/ Det blir både britiske og amerikanske stemmer. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Har bestilt limited edition fra gamezone der fikk jeg sendingsbekreftelse i går. Fallout 4 holdt akkurat lenge nok før jeg ble lei viste ikke at det ble kjørt noe på søndager, men håper det og at det kommer i dag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ikke for å være party pooper, men jeg blir mer og mer skeptisk til dette spillet jo mer jeg hører om det. Fokuset ser ut til å bli open world og free roaming, mens selve hovedhistorien kan fullføres på rundt 12 timer. Det var hovedhistorien som gjorde Xenoblade til et så godt spill mens all sidequestingen var mest noe jeg holdt ut med for å komme videre, så hvis Chroniclex X bare blir Skyrim med mechs så står jeg over. Hadde jeg allerede eid en Wii U så hadde jeg nok kjøpt det for å teste uansett, men siden jeg tenkte å kjøpe en Wii U kun for dette så stiller jeg høyere krav. Uansett, time will show. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 På tide å børste støv av WII U. Regner med at spillet ligger i postkassen i morgen. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 hva er Solus software? Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 hva er Solus software? Betyr vistnok at man får med spillet i seg selv også bare skrevet på en fancy måte Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 http://opencritic.com/#!game/1565/xenoblade-chronicles-x Spillet får gode kritikker nå. Gleder meg stort til i morgen, Gamezone.no sendte spillet i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) 12 timer mainquest høres ikke så ille ut, "problemet" mitt med XC var at det poppa opp en million sidequests/gathering quests overalt, og jeg med min OCD prøvde å gjøre ALT i et område før jeg gikk videre i storyen. Altså kom jeg aldri halvveis i storymode engang, har prøvd 2 ganger. Det ble for kjedelig å lete etter blomster og smådyr. Endret 30. november 2015 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Inne på WII U shopen er der 4 data packs du kan laste ned for raskere loading på diverse ting. Hver pakke er ett par giga store. Noen som veit om det er annbefalt og laste ned alle, eller holder det med en? Hvilken? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Er vel en alle bør laste ned, men alle vil vel være anbefalt. Eurogamer hadde en artikkel om det i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå