Vatox Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Hei, jeg planlegger å bygge en pc selv. som primært vil bli brukt til spill som CSGO og som lett kan oppgraderes senere. Er det mulig å bygge noe under 5000 kr som kan drive CSGO på high uten problemer? Endret 6. februar 2015 av Vatox Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Nei. Men du kan nok få til noe som kjører det på low/med. 5000,- er low-end budsjett for selve pc'en. Regner med at du har skjerm og annet utstyr? Endret 6. februar 2015 av Sampson Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du bør gjøre noen kompromisser for å få et godt kjøp i denne prisklassen. OS spiser opp en grei del av denne summen. Jeg ville satset på denne listen og funnet et ålreit, brukt skjermkort til maks tusenlappen som kan kjøres på en 500W PSU, f.eks. denne. Da havner du på litt under 5000 totalt uten OS, så kan du f.eks. gamble på å kjøre W10 Consumer Preview en periode frem til du får tak i en windowslisens. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 CS:GO er jo ikke et krevende spill i det heletatt? Kunne fint spille det på min gamle laptop med ræva skjermkort. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 CS:GO er jo ikke et krevende spill i det heletatt? Kunne fint spille det på min gamle laptop med ræva skjermkort. Kan fint spilles hvis du liker 50fps, ja. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Du får lett over 100fps med en litt eldre maskin, men jeg ser ikke helt hvorfor du vil ha maks grafikk i csgo, eneste man behøver å ha på maks er shadow, resten er nesten ingen forskjell eller så er det en større ulempe enn fordel. Med en litt ok quadcore og ett eldre skjermkort så får man nok fps, funker sikkert med dual core, men det er ikke mye upgrade man kan gjøre med en dualcore idag egentlig. Endret 6. februar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/47907 Endret 6. februar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Evt 960 med ubuntu Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/47905 Mangler harddisk. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hva med denne istedenfor det CM kabinettet? http://m.netonnet.no/art/data/datakomponenter/oppgraderingspakker/kabinett-og-stromforsyning/fractaldesign-core2500500wwhite/210642.7758/ Liker selv utseende og funksjonalitet bedre hos Fractal Design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå