lamaen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg er interessert i en jente, hvor vi begge trener i samme treningssenter. Vi er begge 16 år. Jeg vet litt hvem hun er, hvilke skole hun går på og hva hun heter( har facebooken hennes ,men har ikke sendt noe venne forespørsel fordi hun kjenner ikke meg) Jeg har merket at hun har sett litt på meg, og det samme har hun merket. Men hvordan skal jeg ta det store steget og snakke med henne? Ikke helt sikker om hun er interessert eller ikke. Takker for svar 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du sier det magiske ordet: "Hei!" 8 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 ta med deg en svær enhåndsvekt, sett deg ved siden av henne og løft den litt, si "arh, kjedelig at dem ikke har noen tungere vekter her, dette blir litt i letteste laget, lyst å bli med på kino en dag?" 3 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Løp inn og spot henne skikkelig hvis hun tar knebøy. 1 Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Spør om hun kan sikre deg mens du makser i benk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå