Buster3 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei, jeg glømte å søke om frikort i 2014, så jeg betalte 50% skatt når jeg egentlig ikke skulle skatte i det hele tatt. Når får jeg eventuelt tilbake på skatten? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det vert vel ein gong i slutten av juni. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 http://www.skatteetaten.no/se/Person/Skatteoppgjor/Vanlige-sporsmal-og-svar-om-skatteoppgjoret/?chapter=5137 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Normalt starter de vell å betale ut feriepenger i slutten av Juni, men alle får ikke pengene på en gang. En kan havne i andre puljer. Men tror de fleste får de i slutten av Juni. 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Dersom du glemte å søke om frikort i slutten av 2014 og du har blitt trukket skatt i 2015 så vil du først få igjen dette i 2016 (for å fjerne all tvil). Så lenge du har elektronisk selvangivelse uten endringer får man som regel skatteoppgjøret utbetalt i juni som Salvesen sier. Leverer du på papir eller har endringer kan det bety utbetaling i august. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå