Knokk Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 VikinGamer er en Call of Duty: Advanced Warfare clan, og nå rekruterer vi! Vi trenger flere spillere til både Clan Wars, og til vanlig, sosial spilling. Vi rekruterer kun personer med PlayStation 4. For å kunne "joine" VikinGamer må du fylle følgende krav: Du må ha en PlayStation 4 Du må ha en mikrofon Du må ha ett konkurranse-instinkt, vi spiller selfølgelig p.g.a at det er gøy, men samtlige medlemmer hater å tape, og vil vinne mest mulig. Du må ha en "K/D" på vertfall høyere enn 1.00 Det var egentlig det, høres dette interessant ut og du vil bli med i VikinGamer, send meg en melding på PlayStation, der heter jeg Knokk_ Håper jeg treffer dere "in-game" P.S foreløpig er vi bare 4 stykker i clanen, og håper å rekrutere 2-3 flere Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvorfor i all verden spiller K/D ratio noen rolle??? Advanced Warfare var forresten utrolig skuffende...... Gi meg en re-make av Black ops, så er jeg med..... Lenke til kommentar
Knokk Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 K/D ratio spiller en rolle for det gir en indikasjon på hvilket nivå du ligger på Vi får se til høsten da om det blir det du håper på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå