Gjest medlem-359424 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Linjemøteplasstolpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Her har du til gagns gjort det som moderne fotografer må gjøre - la ledningene skape linjer i bildet. Husker jeg en gang i fordums tider fikk hua full av kjeft for et bilde jeg sendte inn til bladet "Fotografi" fordi det fantes ledninger tvers over flata i bildet. Støyen eller kanskje teksturen i himmelen gjør dette til et likandes "grafisk blad". Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Her har du til gagns gjort det som moderne fotografer må gjøre - la ledningene skape linjer i bildet. Husker jeg en gang i fordums tider fikk hua full av kjeft for et bilde jeg sendte inn til bladet "Fotografi" fordi det fantes ledninger tvers over flata i bildet. Støyen eller kanskje teksturen i himmelen gjør dette til et likandes "grafisk blad". Roar Takker for hyggelig kommentar Kneppen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Som Knepen fremfører, ledningene (vanligvis ikke noe godt fotoobjekt) skaper linjer i bildet, og disse blir godt synlig mot lyse skyer. Godt sett, og et fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Som Knepen fremfører, ledningene (vanligvis ikke noe godt fotoobjekt) skaper linjer i bildet, og disse blir godt synlig mot lyse skyer. Godt sett, og et fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Skal selvfølgelig være Kneppen og ikke Knepen, beklager. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Likte tittelen på bildet! Her er det jo ledningene som er motivet og det ble innmari tøft synes jeg. Ellers hater jeg jo ledninger og sikkert mange andre fototullinger med meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takker for kommentarer:-) Ledninger/linjer kan jo føre til så mye..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg