V. Haugen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jakten på eget innhold skal ha startet.– Apple lager sin egen Netflix-kopi Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Om så dette stemmer, så vil det garantert ikke komme til Norge før tidligst i 2025 (vi har jo fortsatt ikke TV-serie leie i iTunes). Klarer heller ikke se for meg hvordan det skal skille seg nok fra Netflix og den gjengen, og når Apple selv sier at det ikke blir noen revolusjon så klarer jeg ikke helt å bli entusiastisk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 @henrikwl; De kommer nok ikke til å skille seg ut i det hele tatt, men de har en ting i deres favør, de er Apple. De har en tilhengerskare som vil ha alt de selger og mange er nesten maniske. Si at de får en million brukere ganske raskt pga tilhengerne og de er tilsvarende Netflix (og andre) på pris. Jeg kan garantere at jeg hadde gitt Apple noen penger hvis innholdet var mer rettet mot det jeg liker enn det Netflix er. Den millionen vil også fortelle andre om produktet (for eksempel meg ) som da får noens førstehånds erfaring med produktet fortalt til dem. Dette handler om bølgeeffekten og det er nok mye det Apple har i tankene, noe annet ville vært rart. Alle produsenter har sine fanatikere og hvis man bruker disse på en strategisk og lur måte så vil man kunne satse på mye rart "Likevel vil ikke Apples kommende tjeneste etter sigende bli så veldig forskjellig fra streamingtjenester som Netflix, Hulu eller HBO. Med andre ord ligger det ikke i kortene at Apple skal stå bak noen «TV-revolusjon» med denne satsingen" Tusen takk for den TEK, akkurat dette jeg har sagt i alle artikler med dette temaet. Vi får se hva som skjer og ønske dem lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg