Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kleskap.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Her funker begge versjoner, men svarthvit'n har best skarphet. Den svarte skyggen i bildekant på den lyse plakaten ville jeg enten kuttet vekk eller klonet vekk da den trekker ufortjent oppmerksomhet akkurat i bildekant. Ellers intet å bemerke her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Såkalt walk-in-closet? Jeg likte best V1. Kåpa i vinduet "gjorde" bildet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Likte det nostalgiske preget i s/hv versjonen. Flott bybilde med en snerten kommentar fra din side:-) stilig perspektiv. Hva med et kutt på v side mellom vindu og port....jeg bare spør:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takker for hyggelige , positive og konstruktive tilbakemeldinger - Roar , Helene og Pentaxen. Hvis jeg skal kutte går jeg for Roar's løsning , ved å kutte mellom vindu og porten blir det noe forstyrrende buskvekster nede i venstre hjørne. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg