rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Svermer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Funker faktisk godt i all sin symmetriske midtstilling i godt lys med god skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Vakkert bilde! Jeg er ingen ekspert på sånne skapninger, så der får du ikke noe hjelp fra min side. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Herlig bilde !! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Roar, Helene og Bekir og takk for hyggelig feedback - men ingen vet hvilken "fauvvel" dette er...........? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Null peiling på svermere, men litt peiling på fotografering. Flott bidrag dette Rolf Magne. Skarphet og detaljer sitter som det skal. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Dette ble stilig:-) flott kontrast i fargespekteret. Dette har du grepet på! Tror det er en Twin Åtter...... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Ranar og Pentaxen!Tusen takk for hyggelig feedback Jeg slo opp på Twin Otter, men fargen på vingene passet ikke...... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kjempefint ! Meget kledelig etterbehandling som fremhever "dyret" på en utmerket måte. Det er slett ikke lett å si om dette er en Sommerfugl, Smyger, Svermer, Spinner, Mott, Måler, eller noe annet rart. Jeg har aldri sett maken. Er bildet tatt i Norden ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Rolf Dette ble skikkelig bra. Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Rolf og Rune, takk for feed back! Bildet er tatt på Öland - Sverige Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Dette er en tropisk art sommerfugl som ofte sees i Tropehus og Sommerfuglhus. Rømlinger som denne kan tidvis finnes i det fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg