Gå til innhold

Trenger noen tips til hvilken sminke jeg kler.


Gjest Bruker-369050

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-369050

Hei!

Jeg vil gjerne lære meg å sminke meg. Jeg har grønne øyne med "gylne flekker" (brune). De er litt smale. Har ovalt ansikt og tror jeg er ganske nøytral i hudtonen. Aner ikke hva jeg kler, men liker det enkelt.

Kan noen anbefale meg en øyenskygge? De gangene jeg har prøvd "smokey" eyes for å ta et eksempel så føler jeg øynene mine forsvinner på en måte. Mao tror jeg at jeg trenger lyse/beige skygger og pastell toner hvis jeg skal pynte meg ekstra.

Kan man bruke leppestift som rouge? Leser at noen gjør det.

Jeg vil helst bruke organisk, og vil helst ha i duoform slik at jeg har litt å velge mellom, men virker som det er litt håpløst å finne noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker det enkelt så er ikke smokey eye noe for deg. Jeg ville ha begynt med kun mascara og eyeliner dersom du er helt ny innen sminke.

Jeg vil anbefale deg å følge gossmakeupartist på Youtube for å lære deg teknikker og stiler som passer ditt ansikt og din smak. Her er for eksempel en video hvor han snakker om hvilken eyeliner som passer de forskjellige øyefasongene, han har mange videoer som handler om veldig grunnleggende ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...