Arodem Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tror de flestesynes det tar for lang tid å bli kjent med systemene.EA-topp: – Spillene våre er for vanskelige å sette seg inn i Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen M Skrevet 6. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 6. februar 2015 TL;DR EA-topp sier at deres spill kommer til å bli mere "casualized". 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Første jeg tenkte når jeg så uttalelsen var at personen er Amerikaner, jammen meg stemte det ikke... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Oppfatter dette mer som ett gui design problem og mangel på eller for dårlige tutorials. Det er en vesentlig forskjell på at det er for tidkrevende å sette seg inn i ett spill, altså forstå kontrollene, brukergrensesnittet osv, og hvordan vanskelighetsgraden (utfordringen) i spillet er. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 TL;DR EA-topp sier at deres spill kommer til å bli mere "casualized". enda mer* 2 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, de burde bare bevege seg enda nærmere mobilspill og en-eneste-lang-cut-scene-spill. Det er jo det vi vil ha. Fordi alt for avanserte spill er er akkurat hva som er problemet med EA-spill nå for tida. 7 Lenke til kommentar
BerZerK89 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Dersom utspillet har opphav i at spillerne det er snakk om er av ett sjikt som ikke bruker mer enn noen timer i uken til å spille, har jeg god forståelse for bekymringen. Selv syntes jeg de aller fleste spill nye spill (ikke bare fra EA) er rimelig enkelt å sette seg inn i dersom man har tid og ikke minst interesse. Er man ute etter å slå ihjel en time, en ettermiddag man har huset for seg selv, er nok ikke eks. Dark Souls 2 noe man bør forvente god valuta for den timen. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For vanskelig og sette seg inn i. SERIØST. Skal de gå så mainstream at ei oldemor på 103 som aldri har rørt et spill skal kunne bli endel av brukerbasen dems???? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For min del kan de gjerne strippe seg ned til gamle Battlefield 1942. Ingen ranking system og ingen laser lock. Et velplassert bazookaskudd i baken på tanksen er nok til å slå ut de fleste tankser... Mye bedre det en de udødelig tanksene man har i BF4 hvor flere folk må bruke laser lock for å ta dem ut. 5 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 La spillene være slik de er, gjerne lage de vanskeligere. Eldre spill på snes er jo mye vanskeligere enn omtrent noe de kan spytte ut i dag. Castlevania, Firepower9000 for å nevne et par. Det eneste spillet som er tricky må vel være dark souls og demon souls, noe jeg setter pris på. Nå må folk slutte å syte snart, fungerer ikke spillet for deg så bytt spill og ikke kom å klag! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 EA sports, Pong 2015 now in colors, eller kanskje ikke med farger, vi vil ikke at spillene skal bli for kompliserte igjen. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For min del kan de gjerne strippe seg ned til gamle Battlefield 1942. Ingen ranking system og ingen laser lock. Et velplassert bazookaskudd i baken på tanksen er nok til å slå ut de fleste tankser... Mye bedre det en de udødelig tanksene man har i BF4 hvor flere folk må bruke laser lock for å ta dem ut. Hear Hear! Jeg er så enig. Jeg synes det er for mye dill og dall som kan drepe deg ut av ingenting i bf4. Jeg savner følelsen av å løpe "undercover" og prøve å ta seg rundt på brettet, uten og bli sett av radarpiss o.l. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg tror aldri jeg noen gang har kunnet si meg enig med EA topper, enten fordi at jeg ikke forstår det de sier eller fordi jeg bare er uenig. Ja ja. I det minste tjener andre på dette (nå gjetter jeg bare). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Spill har stort sett blitt lettere og forenklet de siste 15 årene, og nå er EA bekymret for at deres consolitis spill har blitt for vanskelige å sette seg inn i? Hvor fordummet skal dagens populærkultur egentlig bli? Hvor har det blitt av dataspill (ekte PC-spill) som STALKER og Crysis 1? Kunne ikke brydd meg mindre om nok et shooter-on-rails spill... Spar meg imidlertid for påklistret dilldall, som premiesystem for å gjøre bestemte ting. Gi oss en åpen, realistisk og dynamisk spillverden med skikkelig god AI og A-life. Endret 6. februar 2015 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
fshow Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Bunch of BS. Problemet er EA bugs, og de er det f*en ikke få av. Fix de, så skal de se stigende antall spillere.. 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) EA har bare produsert ett spill som var velbalansert, og det var faktisk 2142. Der var det skikkelig balanse som jeg savner, hvis man var god, da var man virkelig god på grunn av skills, ikke noe annet, og man var sammtidig ikke udødelig. Som jeg følte ofte i feks BF3. Endret 7. februar 2015 av bigggan Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 EA sports, Pong 2015 now in colors, eller kanskje ikke med farger, vi vil ikke at spillene skal bli for kompliserte igjen. Hahahaha. Vel. Synes at nettbrettene og mobiltelefonene sine spill kan være litt enkle. Men for ekte gutter og jenter som er hardfore så duger nok de vanskelige spilla mer enn godt nok. 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) EA har bare produsert ett spill som var velbalansert, og det var faktisk 2142. Der var det skikkelig balanse som jeg savner, hvis man var god, da var man virkelig god på grunn av skills, ikke noe annet, og man var sammtidig ikke udødelig. Som jeg følte ofte i feks BF3. Erhm... Nei... Battlefield 1942 hadde et stort klanmiljø. Det hadde også Battlefield Vietnam og Battlefield 2. Noen som vil si at spillene var såpass balansert, enkelt og skillbasert at det egnet seg godt som klanspill. Siden den gang har spillmekanikken blitt enklere samtidig som spillet i seg selv har blitt mer komplisert med tanke på UI, 3D-spotting, ranking, auto-lock, healing, reparerer kjøretøy i fart eller i lufta med torch, og annet dill dall. Før hadde man ikke autohealing, folk kjørte fly inn i husvegger fordi det var vanskelig å fly. Battlefield-spillene etter BF2 kan du jo bare holde inn "w" så flyr helikopteret av seg selv omtrent. Det eneste som er negativt med BF42 er at man ikke hadde sprintknapp Selv om det tok tid å lære seg visse ting, så var det lett å komme seg inn i spillet i motsetning til dagens spill med rankingsystem hvor du starter med rank 1 hvor du har luftgevær og speiderkniv, og må fighte mot lvl 50+ spillere med 1337+ timer bak skjermen, ikke nok med det så har de infrarød-optikk på rifla med auto-lock og lasersverd. Poenget er at det kjipt å starte i de nye Battlefield-spilla fordi de som har spilt litt har mye mer erfaring og ikke nok med det så har de mye bedre gear. Det er ekstra kjipt å være noob nå. BF2 ble ødelagt etter de fjernet dolphin-diving i en patch. Ikke for alle riktig nok, men for mange. De fjernet dolphin diving fordi det ble for stor forskjell mellom noobs og elite-spillere. Det blir som at sjakkforbundet skulle ha sagt Magnus Carlsen er for god, så vi velger å fjerne alle brikkene se bortifra bøndene og kongen. Det endte med at flere e-sportspillere sluttet på flekken. Endret 7. februar 2015 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå