Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Altibox trådløst detter ut hele tiden

Anbefalte innlegg

Med kabel så er det 100% stabilt men med trådløst detter det ut hver dag.

Har snakket med altibox, de sier det er naboer som forstyrrer. Har prøvd alle sendekanalene. Har akkurat skiftet hjemmesentral da den andre tok kvelden.

Er det noe jeg kan gjøre for å få det bra?

Må dra og ta en synstest så kommer snart tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altibox zyxel p2812 er ikke direkte bra, hvis du har den.

Sett den heller i bridge, bruk heller asus RT-AC66U som du bestiller billigst som altiboxkunde hos komplett.

Det skal være mulig å koble direkte til HET-305 ved å velge IPTV instillingene VLAN tag : 102.

Er det snakk om eldre fibernett kan du måtte klone mac adressen til zyxel p2812.

Lenke til kommentar

Sett den heller i bridge, bruk heller asus RT-AC66U som du bestiller billigst som altiboxkunde hos komplett.

Det skal være mulig å koble direkte til HET-305 ved å velge IPTV instillingene VLAN tag : 102.

Er det snakk om eldre fibernett kan du måtte klone mac adressen til zyxel p2812.

Hvordan bestiller jeg med altibox rabatt?

Lenke til kommentar

For en zyxel p2812 selv i neste uke grunnet høyere hastighet, den jeg har er fra 2005.

Har og rt-ac66u. Så takker for infoen.

OPL: Bruk kunde nr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...