Gollum Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei, har en ECS 551 bærbar. Nå kan jeg ikke se dvd/cdrw spilleren i windows lenger. Den blir funnet i bios men ikke windows. Det som er litt snodig/skummelt er at jeg ikke får mulighet til å boote fra windowscd heller. derfor begynner jeg å lure på om det er noe hardware feil. Windows har plutselig begynt å bruke laaang tid på å starte opp (opptil 5 min) det skjedde samtidig, så jeg lurer på om den står å leiter etter / søker opp cd-stasjonen. mer er ikke sikker. Noen som har tips til hva dette kan være? Hvis ikke, hvordan er supportrutinene til multicom. Er liten sugen på å være uten pc i en mnd, særlig nå før eksamenstid. Håper på svar Mvh Einar Raen It has recently been discovered that research causes cancer in rats. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Prøv å ta ut CD/DVD-rom'en fra PC'en. Det skal være en slags "låsebryter" på undersida av PC'n. Hvis boot går raskt nå, er det sikkert et hardware-problem... Lenke til kommentar
amilost Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du fikset problemet ? mulig jeg har en løsning på det, siden jeg har vert ute for det samme. på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå