Øystein.F. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Vil bruke ny teknologi for å la deg styre kameraet med auga.Assassin's Creed Rogue har fått PC-dato Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er det noen som faktisk spiller ac spill lengre? 1 Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ganske merkelig/tåpelig spørsmål egentlig, da de fortsetter å sende ut nye spill. De prøver vel ikke å tape penger på denne spillserien vel? Selv liker jeg godt serien, med unntak av bugs i Unity... Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er det noen som faktisk spiller ac spill lengre? Jeg har det ganske så moro med å senke den engelske og spanske flåten i ac4 Og selvfølgelig med å snikdrepe noen vakter og Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er det noen som faktisk spiller ac spill lengre? Det er nok det. AC Unity er noe av det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå