Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 DAGENS LILLE SKEIVE III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For mine egen del syntes jeg januar ble veldig kort! Et lite kutt på høyre side her kunne gjort seg, så vi slipper den lille spissen langs låvehjørnet.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja, jeg ser den er ørlite skeiv borte i høyrekanten så kunne med fordel fått et lite napp oppe i høyre hjørnet - he he. Skulle jeg pirke litt til så nevner jeg kant i kant i venstresiden hvilket sjelden blir bra - enten luft utenfor eller kutt inne i elementet. Bortsett fa disse to ørsmå kosmetiske pirkene så står alt teknisk perfekt som det skal. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Koseleg ---- Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Helene og Roar: Har nok lengt mer vekt på situasjonen og mindre vekt på det fototekniske her. Men dere har helt rett begge to, småjusteringer hadde ikke vært av veien. Takk for at dere ville kommentere det "skeive" bidraget. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Enten så er det en forglemmelse, eller så kan det jo være en meget tidlig start på januarsalget 2016 ? :/ Mvh. rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Enten så er det en forglemmelse, eller så kan det jo være en meget tidlig start på januarsalget 2016 ? :/ Mvh. rolf Kanskje det blir januarsalg hele året? Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg